Mamma, tu me manque!

Just nu så saknar jag min mamma jättemycket! Jag vet inte riktigt varför, förmodligen för att jag inte pratat i telefon med henne på någon dag, jag längtar efter att få "ska vi inte ta en kaka och dela på" till kaffet, fast vi båda utan ansträngning skulle kunna få i oss kanske sju kakor var, minst! Min mamma och jag är lika duktiga på att äta sötsaker, vi båda gillar att baka och när jag kommer hem ska jag försöka hålla det städat på rummet och inte ha ett så hemskt morgonhumör.

Puss mamma!
Jag ringer dig imorgon.

Anna


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss min älskade dotter!

jag saknar dig jättemycket!

Vi ses snart

Längtar

Kram

mamma

2009-12-12 @ 09:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0