Salut!

Jag och Daniel klarade båda slutprovet, hurra för oss två!
Igår efter att vi fått reda på resultatet så följde jag med Maggie hem till henne och blev bjuden på mat som hennes pojkvän lagade, det var jätte trevligt!

Senare så gick vi till en fest med tema ful, jag hade på mig mammas träningtights uppe vid naveln, himla fancy ! På något märkligt sätt (med hjälp av alkohol?) kunde jag tala flytande franska och italienska, det var en rolig fest, den enda bild jag har är på en mans stringkallsonger och det vet jag inte om ni är så intresserade av att se.

Idag har jag varit med Maggie hela dagen och haft det bra, tyvärr så blev hennes iphone stulen påvägen hem i métron, jätte tråkigt!

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0