<3 Kyrkor

Salut! 
Kyrkan var mycket vacker, mycket mycket vacker ! Jag blir alltid så fascinerad att människor lyckats bygga så vackra byggnader förr i tiden. Den kyrkan jag besökte låg väldigt nära Notre Dame så jag beslöt mig att gå dit igen, men där kryllade det av turister, lång kö utanför så jag gick aldrig in utan satte mig i en liten park vid Notre Dame och åt min baguette.

Daniel, den mannen ska bara veta hur bra jag skötte mig i metron idag, tre byten, alltså sex byten och jag klarade alla galant, kunde inte ha gått bättre! Inta tala illa om min franska, jag har tre storebröder och en baguette i handen...


Jag har gått väldigt mycket idag, så nu ska jag ta en liten tupplur, sen ska jag nog gå våran närmaste park.
Jag tar med mig kameran.


Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det där en baguette eller är du bara glad och se mig??

2009-08-19 @ 01:38:02
Postat av: anna

-jag är bara glad att se dig !

2009-08-20 @ 11:59:21
URL: http://danielochannaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0