Att bo tillsammans med sin tremänning del 1


Daniel och jag går bra ihop, båda diskar, vi slåss inte med varandra, vi har ganska lika musiksmak, ingen kastar glas i golvet

...men vi har ett problem, Daniel har en eltandborste!
Jag sover precis vid det lilla rummet utan dörr där man tvättar ansiktet, duschar och borstar tänderna på morgonen, Daniel jobbar och går upp ganska tidigt, jag sov fruktansvärt dåligt inatt, känns som att jag nästan inte sov någonting så när min kära tremänning härjade på med en jävla eltandbortse klockan 7.45 så det kändes som om han håll borsten emot mitt öra hade jag nästan lust att sluta diska, börja slåss, spela oerhört dålig musik och kasta alla glas vi har i golvet.
Vi har alltså ett problem: Daniels eltandbortste.

Anna

Kommentarer
Postat av: barbra

du är väl van att gå upp tidigt 7.45 är ju rena förmiddagen

2009-08-21 @ 14:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0