Första

Salut!


Ja, nu börjar jag mitt bloggande på riktigt. Till skillnad från min bloggkollega så är jag inte rutinerad vad gäller bloggande, och jag hade heller inte tänkt skaffa mig en blogg, men eftersom Anna verkligen var sugen så tänkte jag att det kanske skulle vara en bra idé, jag har ju ändå oftast tid över här i Frankriket.  

Jag planerar att vara lite "laid back" nu i början när jag är under Annas upplärning...

Anna är däremot under min upplärning när det kommer till Paris. Hon irrar omkring i tunnelbanan (går det att åka vilse där?) och stammar när hon ska säga bonjour, men tids nog, då är hon mer fransk än Sarkozy och Carla Bruni, tillsammans.

                                                                                       -

För att inte glida bort från vad den här bloggen för det mesta ska handla om, Paris, så kan jag säga att jag var på Golden League på Stade de France för en månad sedan. Där såg jag Usain Bolt springa på 9,79 i motvind och regn. Igår sprang han på 9,58. Jag säger det en gång till: 9,58. Tyson Gay skakade på huvudet, och det gör jag med. Bolt är dryg, men man måste beundra.

                                                                                       -

Sist men inte minst vill jag önska Brüshan alla mina gratulationer i efterskott. Du blir äldre, men ändå inte klokare, tabellen ljuger aldrig!




Daniel

Kommentarer
Postat av: elin

inte för att vara den, men carla bruni är in fact från italien

2009-08-18 @ 00:24:09
Postat av: barbro

Hej Anna

Hoppas att du har det bra. Har nu varit i Lissabonon det var kanon. Hör av dig Kram Barbro

2009-08-18 @ 07:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0