Hörnet mellan Rue des Trois och Rue Androuet

Imorse innan Daniel gick till sitt jobb gav han mig två uppgifter att ta itu med under dagen, jag har inte lyckats ta mig till att gör något av de två, jag hoppas att han inte blir allt för matt. Jag har istället tagit det lugnt, bläddrat i Vogue, stekt pannkakor och lyssnat på musik. Efter Jag ätit pannkakorna tog jag mig ut på ett äventyr, man vet aldrig hur det går för mig på mina äventyr men idag gick allting över förväntan!

Jag vet inte hur många trappsteg jag gått idag för att ta mig från vår lägenhet till fruktståndet som är med i Amelie från Montmartre (jag vet jag är lite överdriven förtjust av den filmen) Jag kom fram väldigt smidigt, lagomt svettig, köpte två nektariner (en som jag ska ge till Daniel som kompensation för att jag inte gjort det jag skulle). På vägen tillbaka gick jag förbi en liten park där en man satt och spelade låtar från filmen, mitt hjärta slog lite extra och min plånbok blev lite lättare.

På vägen tillbaka så tog jag en paus i vår park, den är mysig, man kan sitta och läsa bok under en lövhimmel.


Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att du får uppleva nästan allt som du har sett på dim älskade film!

Kram

2009-08-27 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0