Jag kunde inte annat än att sakna Angelica "stekarn" Smedberg

Igår var vi ute, på två olika ställen i Paris, jag kunde inte annat än att sakna Angelica "stekarn" Smedberg i den svettiga dansen under hög musik.  Sånt är härligt!

Jag, Michelle och Lisa tog bussen hem vid halv fyra, Lisa hoppad av några stationer före oss, när vi klev av köpte jag en Fanta citron som jag delade systerligt med Michelle på våran färd genom de franska gatorna, upp för kullen och hem. Michelle bor bara runt hörnet om vårat hus och det är bra!

Nu ska Daniel och jag gå och tvätta lakan och handdukar, senare ska Daniel bjuda sin vän David på svensk mat och efter det, ikväll kommer Daniel syster.

Anna

Kommentarer
Postat av: Mellanbrorsan

Fia blev avundsjuk på din fantacitron



"Va, vad drack Anna, FANTA CITRON!?



Hoppas allt är bra i Paris. Har du träffat några nya vänner? Hur går det med studierna. Ring gärna hem till oss någon gång när du har tid.



Kram Rickard

2009-09-03 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0