Les Puces de St Ouen


Vi kom tillbaka för några timmar sedan nu. Det blev många timmar i solen och på slingrande, smala gator och gränder. Vet inte om jag kan säga om det var himmel eller pannkaka: Kläderna var lite för mycket street, men det fanns antikviteter som var riktigt coola. Så att för att fokusera på det positiva så lägger jag upp foton på de originella antikviteterna.




Om någon köper den här tavlan (600 E) till mig så blir det inflyttingsfest!

För övrigt så var det stort, större, störst.
Nu till kvällen så ser det ut att bli äventyr. Anna hoppas på att vi ska till ett ställe, jag hoppas på att vi inte går till det stället. Vi får se vad som händer.
Bonne soirée!

Daniel


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja Mona Lisa är löjlig. Och ful. :P

2009-08-23 @ 07:23:55
URL: http://pingwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0