"om du inte vet vad du ska säga mig kan jag inte hjälpa dig"

Daniel satt ett ultimatum igår, om jag inte ringde och försökte fixa min dator så att internet börjar fungerar på den igen så skulle jag heller inte få låna hans dator. Vilket skulle betyda att ni kära bloggläsare skulle få ungefär ett inlägg varannan dag och det går ju inte! 

Jag ringde, försökte låta trevlig men kom till någon man som pratade svenska med engelsk brytning, jaha tänkte jag, det ska väl gå iallafall. Han bokstaverade och höll på med vad jag skulle göra, jag försökte, datorn fixades inte. Jag kunde höra hur han blev mer och mer upprörd över att jag inte förstod allt vad han sa så när han frågade efter något dataord jag inte alls vet vad det betyder så svarar jag "vad är det för något?" då blir han arg, höjer rösten och säger"men du har ringt teknisksuport och om du inte förstår teknik varför ringer du hit? jag kan inte hjälpa dig då!!" då sa jag "ursäkta att jag inte är så teknisk av mig, jag vill bara att min dator ska börja fungera igen" Han bad om min mail adress och nu ska jag ha fått ett mail som ska förklara hur jag ska göra för han la på. 

Igår hjälpte Michelle oss att ta en profil bild till bloggen, det gick sisådär med mig och Daniel som motiv, inga fotomodeller vi två direkt. 

Den här bilden blev det inte : 

Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Menööö vilken tönt!

Det är ju därför man ringer till supporten ju, fattade man teknik hade man löst problemet själv..



Fin blogg förresten!

2009-08-28 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0