Urval av Paris-företeelser

Eftersom jag har varit i Paris ett tag så har jag också upplevt lite. Jag har tänkt göra ett urval av saker som hänt mig och visa här på bloggen.
 

Mitt första urval får bli när jag helt plötsligt blev erbjuden fribiljetter till Boys II Men. Jag tackar såklart ja, innan konserten ringde klockorna 90-tal i huvudet, och tar med mig min vän Patricia. Vi tar oss till konserten som är på Palais du sport vilket ligger en bit utanför centrum. Arenan rymmer kanske tretusen besökare. Vi blir visade till våra platser, vilka till vår stora förvåning är på rad två mitt i, typ de bästa platserna ju!
Efter följde en kavalkad av smörsång och nostalgiska besökares kärleksförklaringar till the brothers. Jag kände mig ganska taskig som hade så bra platser, när andra som säkerligen hade längtat efter den här konserten ända sedan Clinton hade sin affär med Monica Lewinsky, satt hundra meter ifrån...


 

...men efter släckt törst och försök att komma in i stämningen så brydde jag mig inte, och jag upplevde nog nästan lika stor lycka som dem mest inbitna.



Daniel

Kommentarer
Postat av: Kingen

Hallå dallan ;)



Allt bra med dig dallan? Är du i paris eller vart är du ? Liten sugen att hälsa på dig där du är skulle vara kul:) Är arbetslös nu så har ju all tid i världen, SES MAN

2009-08-21 @ 23:09:07
URL: http://www,thebestmanever.nu/oscarjohansson
Postat av: Daniel

Hallå Zlatan!



Kul att du ahr sett bloggen! Jag mår fint här i Paris, hur mår du själv?

Du är varmt välkommen. Hör bara av dig i tid så får vi försöka styra upp nåt, skulle vara trevligt:)



Tjobre!

2009-08-24 @ 22:50:44
URL: http://danielochannaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0