Välkommen till Daniel & Annas Paris!


Jag heter Daniel och har bott i Paris ungefär fem månader. Igår och idag har jag jag jobbat, som vanligt i en salladsbar.
Igår kom min nya sambo Anna till Paris. Jag tror att detta blir bra, och om några dagar blir det kanske bättre när jag 
skriver kontrakt för en lägenhet på kullen, Montmartre. 
.

Jag har nu varit i Paris i ett dygn. Första kvällen lagade jag och Daniel mat, drack billigt vin och tog sen metron till Montmartre. Idag har jag besökt Père Lachaise där jag bland annat  fick se Edith Piafs grav. Efter det kände jag mig fikasugen, jag letade upp ett mysigt fik, beställde une café och kände mig lycklig av att äntligen vara i Paris. 
Jag heter Anna och imorgon så skriver jag kontrakt för en lägenhet i Montmartre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0