vilken härlig dag!

Idag är inte Paris lite varmt, jag och Daniel började dagen i svenska kyrkan där vi tittade på deras anslagstavla, Daniel skulle sedan iväg till jobbet och tyckte att jag skulle stanna och fika i kykran men om jag ska fika, så fikar jag hellre på ett litet mysigt fik a la Paris. Så jag följde med till Metron, han åkte till sitt jobb, jag åkte till Marais för att besöka en stor vintagebutik, jag ville köpa det mest, sisådär sju klänning och fem par skor men hade såklart inte pengar till detta, Jag därfrån och tog metron till St Paul, fortfarande i Marais och gick till en väldigt mysig liten bokbutik, när man är i denna butik så går tiden jätte snabbt! Jag var där inne i över en och en halv timme, dom har för många bra blädder ex! Jag ska visa mer bilder från detta ställe lite senare men såhär ser det ut : 

Efter bok letande gick jag och tog en kaffe på ett litet fik, drack kaffet och fick lite ny energi till att besöka Kyrkan St Paul, väldigt vacker! Jag hade turen med mig och kom precis till ett orgelspel så jag satte mig ner och lyssnade. Fortfarande så otroligt beundrad att människan kunnat bygga så vackra byggnader! 

Jag stod nu mellan valet att äta ute eller köpa ett nummer av nya Vogue, jag valde såklart Vogue, men för att endå lyxa till det lite och ro om mig själv så köpte jag en chokladbit här innan jag tog metron hem: 

Nu har jag ätit mat och tänker ta Metron till min homeboy här i Paris
Salut! 

Anna

Kommentarer
Postat av: Ingrid

http://danielochannaiparis.blogg.se/images/2009/p8250369_50678003.jpg

Vilka fina kort du tar!

Kram från

Mamma och pappa

2009-08-26 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0