Vuxet - Tvätt

Har just kommit tillbaka från en timmes tvättning i en sådan där självservice-tvätt där alla som saknar tvättmaskin får gå om man vill dofta och se något sånär okej ut. Vi tog med oss våra laptops, jag valde att se Entourage. Jag har sett alla avsnitt som kommit förutom två, men i överskott av tid så ser jag om serien nu. Mycket bra serie, ett tips till er som ännu inte fångats av serien.

Annars funderade jag över om det gav några vuxenpoäng det där, att tvätta utanför hemmet liksom. Jag kom fram till att ja, det kanske ger lite vuxenpoäng att tvätta, men att det ger minuspoäng att vi inte har en egen tvättmaskin. Man kanske förtjänar sin ålder ändå, den halvvuxna tiden i en ens liv.

Skönt det, hade varit jobbigt om man kände att man var helt vuxen. Då har man ju inte lika mycket utveckling framför sig, att få nya erfarenheter.

Jag slutar där och är nöjd med min mognad och ålder.

Bonne nuit!

Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0