jag och pastan

alltså...
Jag är så dålig på att koka pasta, inte för att jag tycker det på någotvis är svårt, tro inte det! Antingen så är jag hungrig som en skuggshuggare och beslutar mig för att pastan är klar, stänger av plattan och häller av för att sedan märka att den visst inte alls är klar (jag äter såklart iallafall den ofärdiga pastan) eller så kommer jag på någonting att göra, försvinner i någon blogg eller i en låt, missar tiden och pastan blir frultansvärt överkokt (jag äter även den). Jag är även dålig på att röra om ibörjan och bränner fast pastan i botten av kastrullen.

Men jag har andra kvaliter, som att knäppa kort med min nya iphone, jag ska nog bli en iphone konstnär "när jag blir stor" slipper jag fundera på utbildning och min framtid. Ni får se imorgon, för nu ska jag gå och sova!

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0