Sista lektionen

Så har jag gått på min sista lektion på Sorbonne, nu väntas det muntliga provet på fredag och det skriftliga på lördag morgon, håll era tummar tills de blöder för guds skull! Igår på vår såkallade "Fête" vilken inte var så mycket att hänga i granen så filmade den läskiga äldre mannen (som kissar med öppen dörr)  nästan hela lektionen( mystisk man, jag vet!) annars åt vi kakor och berättade om det bästa med Paris.

Jag , Toni, Mayra och Maggie hade köpt blommor till Madame som inte var lika fancy klädd som vanligt, tråkigt nog nu när jag har bildbevis och allt.


Dagens outfit : Lång klänning till knäna i ränder, gula tights och blåa skor.

Anna



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Anna!

Håller tummarna så att det blöder!

Kram från mamma och pappa

2009-12-01 @ 19:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0