Skepp och hojj

Båten var festlig.
(En bild säger mer än tusen ord) 

Emanuel och Daniel innan båten hemma hos Michelle



Påväg till båten i metron, det kom fram en tjej och frågade om hon fick knäppa kort på oss.


På båten


Efter båten så skulle vi försöka ta oss hem, Emanuel, Daniel och jag, vi satte oss på en busstation i tron att det var rätt buss åt rätt håll men så var inte fallet vilket resulterades i att vi mellan klockan 4 och 5 på morgonen åkte runt hela Paris. Daniel satt och sov hela bussfärden, jag och Emanuel svor och skrattade. Måste sett konstigt ut, två personer i konstiga peruker som sitter och talar ett konstigt språk och skrattar bredvid en annan som sitter och sover.

Anna


Kommentarer
Postat av: Nelli Eklund

Hej Anna! Jag tycker din peruk är jättefin, tar du hem den till Gävle? kan jag få låna den av dig?

Hoppas att det går bra med dina slut tentor och att du mår bra!

Kram och puss

Nelli

2009-12-07 @ 07:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0