den värsta natten i Paris historia

Inatt hade jag den värsta natten i Paris historia! Det började med att jag brände min hand på teavatten ånga, locket gick upp när jag hade upp vattnet i en kopp. Jag tror personligen att jag har fått en ganska grov brännskada, det gjorde fruktansvärt ont hela natten, fruktansvärt! Först försökte jag att ha fingrarna i en kopp kallt vatten med is i men med tanke på min klumpighet så kom jag fram till att så skulle jag ju inte kunna sova en hel natt, då försöker jag med att lägga is i en t-shirt som jag lindar runt handen och över det två plastpåsar, gick bra tillls isen smälte. Jag vill säga er att klockan är mycket när jag håller på att härja runt såhär. Så har Daniels mobil hållt på att murrat hela natten tills jag gick och "fixade" den och det var vid 3.04 som jag tog mig ork. Sen har även Daniel himself pratat i sömnen och jag fick ont i magen och ont i huvudet, hade fruktansvärt ont i handen, Nu tror jag även att jag håller på att bli riktigt förkyld.

Paris värsta natt genom historien, det är det enda jag har att säga.
Nu är mina fingrar på den vänstra handen halvt röda/rosa halvt vita och långfingret har en stor blåsa.


Stackars
Anna


Kommentarer
Postat av: Yee

Men oj anna! Finns det inte salvor som gör att rodnaden dämpar sig eller nåt sånt som är anpassat till brännskador på apoteket? Krya på dig i alla fall.

2009-09-30 @ 13:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0