det snurrar i min skalle

Idag är det lördag, det är så skönt med helg! Min mamma och pappa har åkt till flygplatsen för att åka hem till Sverige igen. Det har varit mysigt att ha dem här och visa hur jag lever.

Det är lördag, Daniel och jag ska på fest för Karin på en klubb i närhetendär vi bodde i början av vår Paris vistelse. Hon ska åka tillbaka till Sverige så vi ska väl säga hej då och så.

Nu lyssnar jag på denna underbara skapelse från Sverige samtidigt som jag skriver på fruktansvärt dålig "wannabe cool fast på skoj- engelska" med min klass kompis Maggi, det är roligt och jag känner mig glad! 



Anna


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tusen tack Anna! För tre härliga dagar i Paris med allt vad vi har fått sett! kram från mamma och pappa,

2009-09-27 @ 12:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0