Honung blir godare som Fairtrade

Jag hade en ganska hård morgon idag, ringde Asus och fick reda på att jag måste skicka min dator till Sverige för reperation, känns jätte tråkigt! Jag blir så matt när saker inte fungerar som de ska. Lite ledsen gick jag till en större mat affär för att köpa hårfärg och affären jag går till, som jag inte tidigare har besökt är fin och har ett stort sortiment att välja ifrån. Jag köpte Fairtrade märkt honung och mitt favorit te, hårfärg, hudlotion och hårdprodukter.

Sen åkte jag hem, gjorde mat och efter det tog jag metron till Marais för att gå igenom klänningarna i deras vintagebutiker, ingen klänning köpt tyvärr!

Ikväll tänkte jag och Daniel gå på bio men blev för en timme bjuden på hem middag hos Karin och Lisa så nu ska vi dit, ska bli trevligt!

Anna



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Anna, hoppas att det löser sig med din dator. Du måste gå in och rösta på ditt fina kort som du knäppte på Nelli i sommar. Hon är finalist utav 500 inskickade kort..... adressen är:http://gd.se/sommarbilden/1.1314238/1.1183483#photoWrapperAnchor

Kram Åsa

2009-09-02 @ 21:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0