Inglorius Basterds

Ikväll ska jag och Anna gå och se Inglorious Basterds på bio. Som tur är dubbar de inte alltid filmer som går på bio (allt är annars dubbat på t ex tv). När Tarantino är med i bilden så blir det alltid bra, därför är mina förväntningar höga. Om man därtill toppas det med att filmen utspelar sig under det nu åter, väldigt aktuella andra världskriget gör att mina förväntningar ännu högre. Jag ser förresten, som vanligt, ut som någon person  under andra världskriget, jag brukar göra det när jag är nyklippt. Droppar inom en snar framtid ett inlägg om både filmen och om att frisera sitt hår i det här landet.
A bientôt!
Daniel

Kommentarer
Postat av: Bear

Jag gillade den där filmen skarpt!

2009-09-03 @ 22:44:48
URL: http://www.crossfituppsala.se/bjorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0