Leila bakar

Till min stora lycka har jag upptäckt att det går att se "Leila bakar" på tv4.se,
jag älskar här med tv4.se för ni som känner mig vet att min beundran till Leila är lite som de kristnas känslor för jesus. " A piece of cake" är min bibel.

Jag ska tillåta mig själv att se att avsnitt per dag då det inte finns allt för många olika avsnitt att se, vore dumt att ta alla på en kväll. Fast oandra sidan så har jag sett hela Sex and the city boxen pinsamt många gånger, lika så filmen Amelie från Montmartre utan att tröttna så det ska inte vara något problem det här. 


Ren lycka!

Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen! our homegirl, hallelulja

2009-09-27 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0