Rumänien??

Igår på dagen var jag ut och letade efter en skolväska, hittade ingen skolväska men däremot en klänning, en parfym, strumpbyxor, örhängen och ett linne. Oops...

På kvällen följde jag med Karin, Lisa och Axel ut till ett ställe där Karin skulle träffa sina franska vänner. När man går ut i Paris så ser man jämt hyper inne kids. Dom är så inne så jag vet inte vad. Som tagna ur Vouge eller Elle. Jag blir imponerad och lite skrämd. Det var iallafall trevligt och lugnt igår, senare kom även Emanuel, Josefine, Karin och Frans för att dricka öl. Jag följde med Karin hem till henne och Lisa för att slippa gå hem själv, det gick bra, vi sov tre personer i en loftsäng med alla lampor tända för Lisa hade tidigare under kvällen sett en kackerlacka.

Imorse gick jag med Lisa till metron för att åka hem, hon skulle köpa frukost på ett litet café, mannen som stod bakom disken undrade om jag var från Rumänien (??) och om jag var gift, han ville att jag skulle bli hans tredje fru, jag tackade nej men fick en gratis kaka för att jag inte var gift .
Den åt jag till frukost:


Anna

Kommentarer
Postat av: fanny

http://sophedeluxe.devote.se/blogs/2559267/haer-har-ni-min-sommar.htm#WriteComment



Tänkte bara att du nog gillar hennes muffins.

2009-09-06 @ 12:21:59
URL: http://vadomenblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Verkligen jätte fina muffinsar!



Nu blir jag muffins sugen, åh!

2009-09-06 @ 20:12:23
URL: http://danielochannaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0