Flash-dance

Ni vet hur man ibland gör lite konstiga saker, som när man t.ex. väntar på att deon ska torka så kan man ju ta sig en liten danstur igenom lägenheten i underkläderna, det är väl inte bara jag som gör det när man är ensam hemma? (ingenting jag gör när Daniel är närvarande) hur som helst, idag under min deo-torkning-tur så spelades Flashdance what a feeling, jag svänger runt i dansen, gör en snurr vid fönstret och möter min grannes blick och tänker "vad gör jag nu" och springer iväg till badrummet.

Lite lagomt pinsam känns det, jag har förvarnat Daniel med ett sms om att jag kanske måste flytta härifrån, dock kan jag känna att det är lite roligt såhär i efterhand med mitt låtval, Flash-dance...



Hujedamig!
Nu åker jag iväg och möter Maggie och Mayra, måste ventilera så det känns lättare.

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0