franska + kaffe + citronkaka + Maggie= en bra lördag

Vilken dag!
Jag och Maggie har pluggat på ett café över en kaffe (och citronbakelse för min del) Börjar bli lite stressad över det där himla slutprovet och lite stressad över att det bara en ynka skoldag kvar, eller ja en halv för Madame har sagt att under den sista timmen så ska vi ha "Fête" (Fest) Ska bli spännande att se hur man festar på Sorbonne .



På vägen hem fönstershoppade jag vilket ledde till ett bokköp.
Den här staden är farlig för plånboken!

Anna


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Hej Anna Charlotta!

Vilka underbara foton du tar! De värmer i höstmörkret och det gör dina små "betraktelser" över livet också! Jag tackar varmt för senast och för det dedicerade inlägget till mig! Ha nu en riktigt bra avslutning på vistelsen i Paris!

Ann-Charlotte

2009-11-29 @ 10:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0