"jag har färgat håret och jag har fått pollenallergi"

...eller ja, pollenallergi hade jag redan.
Det är alltid farligt att prova nya hårfärger, här i Paris verkar de inte sälja min hårfärg jag brukar köpa och att gå till frisöern är ju min stora skräck efter tidigare upplevelser i Gävle, att då vara tvungen att gå till en frisör som jag inte skulle kunna prata på riktigt med vore ju som att ja... jag vet inte vad. Jag är rädd för frisörer och jag har fakta som backar upp mig.

Nu är det iallafall färget i en färg som jag hoppas kommer gå ur mer och mer under de närmaste tvättarna, jag behöver inte skriva nå mer än så.  Nog om min hårfärg.

Imorgon kommer Isabell och då ska jag orka ta med kameran ut på äventyr, har varit lite fototorka här i bloggen, men vänner, det blir ändring på det. Var så säkra!

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0