Paris avec Isabell jour un

Igår kom Isabell till Paris, efter mindre panik från min sida då isabell inte hört av sig efter 1,5 timme efter landning så träffade jag henne vid Gare du Nord, vi åkte hem till mig , lämnade väskorna och åt mat.

Sen gick vi förbi frukthandlaren och köpta frukt som matsäck

Sedan tog vi métron till utkanten av Paris

Vi var på jackt efter en kyrkogård för "hundar och andra djur" som tyvärr var stängd när vi efter lite om och men kommit fram.

Vi kände en lätt besvikelse men kom sedan på att det är ju Isabells första dag så vi kan åka tillbaka sedan, plus att vi redan besökt en kyrkogård i detta kvarter av missförstånd i tron att det var djurkyrkogården.

Sedan tog vi métron för att möta Daniel och besöka en fin park

där hade en hund gått i cement innan det torkat helt

På vägen hem köpte vi baguette på mitt favorit boulangerie, köpte vegan ost och gick hem i mörkret


Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0