Paris, modets huvudstad?

Jag trodde jag sett det värsta när det gäller min lärarinnas kläder men icke, idag bar madame ljusrosa mjukisbyxor, lång stor randig tröja i gul, rosa, grön, blå och vit. Till detta ljusrosa barnjoggingskor med (hör och häpnas) två kardborrband. Mon dieu! I öronen hade hon stora clips i guld, grön och vit, på armen en ljusrosa plast klocka samt så bar hon tre stora glittriga ringar i rosa, grön och blå på sina fingrar och runt halsen ett långt halsband med rosa plast pärlor, virat tre varv runt halsen.
Jag säger då det...

Paris, modets huvudstad, eller hur var det?
Dock så kan jag ju inget annat än att älska det fakum att hon lägger ner så mycket eftertanke i vad hon har på sig för kläder och att det ska gå ihop med smycken och skor.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0