the city, kläder och klippt lugg

Salut!
Jag har precis avnjutit en väldigt god soppa och på det två mandariner samtidigt som jag kollat på "The City" en serie som går på Mtv och jag älskar den! Jag håller nu på att titta om säsong 1 och efter varje avsnitt så längtar jag bara mer och mer efter kläder, skor och väskor jag har där hemma. Jag vet, jag är ganska töntig men jag finner det jobbigt att ha så lite kläder att välja på om dagarna.

Nu har det börja blivit lite kyligare, snart måste jag byta ut min fejkskinnjacka mot vinterjackan, försökte klippa min lugg själv vilket gick helt okej, dock tror jag det är lite längre i mitten, hmm får fixa det sen. Det är sällan min lugg ligger såhär prydligt så jag måste nästan visa den, tada :


Anna


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken fin tjej då!

2009-11-04 @ 11:26:00
URL: http://thedamnedthing.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0