underbara bloggaren underbaraclara

Bonsoir
Klockan är egentligen för mycket men jag sitter här vid datorn fast vid morgonpasset i p3 för gästen imorse i det pogrammet var nämligen underbaraclara, min favoritbloggar i alla kategorier. Om ni inte har besökt hennes blogg så gör det och bli förälskade i förmodligen Sveriges bästa bloggare!
klicka här : Underbaraclara

Jag är så tacksam över att det går att lyssna på SR över nätet och titta på tv i svt.se

Annars så saknar jag inte bara min kläder, skor och väskor. Jag saknar min familj och vänner så himla mycket, Paris är en väldigt vacker stad men den ligger lite för långtbort från mina kära! Himla tur för mig att Isabell snart kommer hit, tio dagar kvar nu bara, imorgon nio.

Jag ska snart sova
eller jag borde snart sova

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0