-Titta bara utsikten!

Jag har klassrummet högst upp i en väldigt hög byggnad, ja ibland känns det som det är Eiffel tornet jag går upp för när jag ska till min lektion. Ni som har gått i Vasaskolans trappor till 400 kanske tänker att ni vet vad jag pratar om men ikke. Detta är värre, brantare och ger mig mjölksyra i benen varje dag. Igår så drack jag en grande starbucks före lektionen och höll på att dö, jag var så kissnödig men att gå ner för dessa trappor för att sedan gå upp och ner igen fanns inte. Med nöd och neppe klarade jag av att hålla mig hela lektionen (två timmar).

Men vi ska vara glada säger Madame Jehiel - "Titta bara utsikten"
En utsikt som enbart hon ser under hela lektionen genom att vi alla elever sitter med ryggarna mot fönstren.



Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0