Badhuset - besökt nr. 1

Jag har gjort mitt första besök på ett badhus i Paris, inte direkt något Tropicana and som vi har i Gävle. Nej har var det en liten hytt utan ljus, badmössa på, gemensam dusch och tre barnor, vilken en var större som alla fick dela på. Helt okej för 1.70 euro! Jag gick mest för att få tvätta håret, inte för att motionen men när man väl är där och simmar så blir man ju taggad på att simma hur långt som helst.

Nu är jag alldels för trött för att berätta om fredagens lustiga lektion i skolan, simmade för kung och fosterland idag! Fia finns det något smart vis att sätta på sig en badmössa? Heter det badmössa?

Nu ska jag titta på Leila bakar!

Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt för dig att simma..............

kram från mamma och pappa

2009-10-17 @ 18:37:37
Postat av: Fia

Hej Anna! Jag kan visa dig när du kommer hem för det är lite svårt att förklara men du börjar vid pannan och drar mössan bakåt och sen pular in allt hår.....låter krångligare än vad det är. Lovisa längtar efter dig och har full koll på att du är i Paris och där står Eiffeltornet! Ser hon en bild på tornet så säger hon att det är Paris och där bor Anna men hon kommer hem till jul och då ska hon bo på övervåningen! Ha det så bra, kramar från oss alla!

2009-10-18 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0