Carrie i Paris

Daniels mamma landade ikväll i Paris så Daniel är ute och träffar henne vilket betyder att jag har haft en helkväll med datorn. Mycket uppskattat! Jag har mest tittat på klipp från Sex and the City, jag saknar min den boxen!

Iallafall... dessa två korta klipp är från när Carrie är i Paris och ramlar inne på Dior (en butik vi besökte under Vogue fashion celebration night). Jag älskar hur hon kämpar sig fram på franska-engelska i det andra klippet, jag förstår inte att det valde att inte ha med den scenen i serien.
Mycket nöje:
Anna

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har sett den scenen förut, den är dock inte med i min boxvariant heller. Men den var med när jag hyrde delar av serien, så det är nog olika versioner kanske?

2009-10-09 @ 17:19:00
URL: http://vadomenblogg.blogspot.com
Postat av: anna

Varför gör de så? Klipper bort fantastiska scener. Detta är ett mysteriem, minst sagt!

2009-10-10 @ 12:43:22
URL: http://danielochannaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0