Det blommar fortfarande i Paris

Idag regnar det i Paris, men här blommar det fortfarande.
Jag ska träffa Mayra och Maggie om tre timmar, vi ska gå och titta i lite butiker, innan ska jag hinna plugga. Nu längtar jag lite hem, jag längtar efter mina vänner, min familj och så himla mycket längtar jag efter mina fina brorsbarn.


Igår i skolan var det en kille i min klass, Will heter han som åt så mycket godis att han började blöda näsblod. Det kan ha en annan orsak, men det såg så roligt ut när han tryckte in sura röda remmar så började det rinna näsblod.


Anna


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej gumman, vi saknar dig här hemma vi också! Kram kram

2009-10-06 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0