en kärleksvägg

Jag har glömt att jag sitter med ett Paris tips och bilder på det men nu så ska jag dela med mig till er. Om ni åker till Paris, ta metron till Abbesses och gå till den lilla parken alldeles intill metron. Där finns nämligen en vägg fylld med "Jag älskar dig" på alla världens språk. Är det inte vackert så säg?

Själv var jag där med Maggie och hennes pojkvän, inte lika romantiskt för mig, men de är trevliga och jag fick veta hur det ser ut på kinesiska.

Franska

Svenska

Kinesiska


Anna


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej

Det var ju där vi bodde vid den stationen, tur att du kommer hem till jul. Längtar tillbaks till Paris och min dotter.

Kram

Mamma

2009-10-27 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0