inlägg dedicated to Ann-Charlotte aka. Lotta

När jag kom hem efter en heldag i Montmartre med Maggie och hennes pojkvän så väntade detta i kylskåpet. Jag blev väldigt glad. Daniels mamma och syster hade varit i lägenheten tidigare och ätit lunch med Daniel och lämnat detta åt mig. Stort tack till dem. Daniels mamma är nog bloggens troganste läsare, det var roligt igår när hon under middagen kom på saker från bloggens start, alltså ca 90 inlägg bort.

Jag ska visa bilder från dagen senare, Mayra är påväg hit för ett glas vin sedan ska vi ut i Montmartre igen, det pågår nämligen en festival så ikväll bjuds det på fyrverkerier.

Bakelser= den sanna lyckan här i världen
Tack igen!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0