jävla metro

Igår slutade metron att gå när jag skulle hem från skolan, drama!
Jag hade precis skrivit prov i en timme så sätter jag mig på metron och efter kanske tre stationer så slutar metron gå. Så jag fick gå upp och leta efter en buss som skulle kunna ta mig hem. Sorbonne ligger långt ifrån Montmartre! Jag kom hem över två timmar efter jag slutat skolan, men jag kom ju iallafall hem men gud så jag svor över metron, hungrig och trött.

Nu har jag tittat i vouge i en timme istället för att plugga, Mayra kommer snart hit, vi ska åka och äta mat med Maggie. Gott! Jag tänker ta en stor kaka till maten!


Denna lapp sitter i vårt kök, det står ungefär :
Allting som jag tycker om är
illegalt
 omoraliskt
 eller gör mig tjock

hmm nu blev jag osäker, Daniel får rätta detta sedan.
Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0