Kvällen då jag höll på att spy av skratt och Daniel satt och ylade kinesisk"sång"

Igår höll jag seriöst på att spy av skratt, Maggie följde med mig hem efter skolan, vi gick förbi ett snabbkök, köpte mat och vin, lagade mat och efter maten fick vi smaka eller ja "smaka" äta av tiramisun Daniel köp. Att sitta med en propp full mage och lyssna på när Daniel försöker sjunga på kinesiska blev lite för mycket. Jag höll på att spy av skratt. Lite äckligt att berätta kanske men jag var ju så glad. Så spydde jag aldrig heller vilket var tur. Daniel satt med Maggies Ipod och "sjöng" på kinesiska så skulle hon gissa vilken låt det var vilket inte var så lätt när det enda Daniel fick ur sig var "na naaa naa naajaa na niaa" med slutna ögon.

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0