madame, noo!

Det händer så roliga saker varje dag i min skola, jag glömmer ofta att skriva om det men idag så ska ni få höra. Det börjar med att min lärarinna Madame Jehiel tar upp jorden fulaste byxor och säger att hon ska sy in dom för att dom är för stora. En kille i klassen utbrister högt "åååh Madame NOO". De var verkligen fula, men jag skulle aldrig kunna kasta ur mig något sådant framför min lärarinna. Samma herre erbjöd även vår lärarinna 50 euro för en kopia av slutprovet.

Det är en äldre herre i min klass som tycker om att gå på toaletten med dörren öppen, något tre ryska äldre tjejer tog tag i idag, det blev en mindre fight inne vid toaletterna med ryska svärord. Vem kissar med öppen dörr på en allmän toalett???

Jag hade rätt angående mina brända fingrar och att jag skulle bli sjuk. Jag har nu feber och haft det hela dagen, mina fingrar har nivå 2 i brännskada enligt Ludvig som har 1.5 år kvar av studier och sedan är läkare. Min feber var faslig tidigare idag men så gick jag till apoteket, beklagade mig och köpte de tabletterna kvinnan bakom disken rekommenderade, nu mår jag faktiskt mycket bättre, redan.


Daniel har läst sin bok ikväll och jag har rättat mitt prov, efter varje prov vi gör i skolan får vi säga våra betyg högt inför hela klassen, om någon får dåligt betyg så muttrar Madame Jehiel oblygt.


Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0