spökchips

Jag är fortfarande lite ledsen för att jag är sjuk och inte kan gå ut och ha roligt med de andra. Jag försökte skriva på den "bästa" franska/engelskan jag kan till Mayra för att berätta denna tråkiga nyhet. Det ser ut såhär på facebook :
"

Bonjour mademoiselle! 
Je suis mal, je suis fucking desolée puor que je wanna party avec vous! 
Je pense as-tu trés bien! 

á bientôt! (I know, my french is great)

"
Nu är nog inte ens hälften av det jag skrivit rätt men jag tror och hoppas att hon förstår att jag är sjuk och väldigt ledsen att jag inte kan följa med, samt att jag hoppas hon får en fin kväll.
.
Maggie sov här inatt, när jag tidigare följde henne till metron så köpte jag choklad och kakor på vägen som jag ätit och halv tröttnat på nu samt att de börjar ta slut så jag funderar starkt på om jag ska kämpa mig ned till huit-huit och titta om de har spökchips. Det är chips som OLWs stjärn- och hjärtchips men de är formade till spöken. Vore ju lite halloween:it och gott!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0